Loading...
شیمی پژوهش صنعت2022-02-08T11:30:02+03:30
صنایع کاغذ سازی
صنایع معدنی
نفت،گاز،پتروشیمی
پمپ وکیوم
تصفیه فاضلاب
صنایع بازیافت

شرکت طراحی و ماشین سازی شیمی پژوهش صنعت اولین شرکت ایرانی است که یکی از محورهای اصلی فعالیت خود را بطور تخصصی در شاخه ایجاد، انتقال و توسعه تکنولوژی های صنعت کاغذ و مقوا قرارداده است. .

مطالعه بیشتر

این شرکت دانش بنیان با در اختیار داشتن یکی از بزرگترین واحدهای تحقیق طراحی و ساخت تجهیزات و با برخورداری از دانش فنی طراحان و مشاوران داخلی و خارجی با افتخار توانسته است با بالاترین سطح کیفی در خدمت مشتریان عزیز باشد که همانا رضایتمندی مشتریان با ارایه خدمات ومحصولات رقابتی خط مشی این شرکت بوده است.

مطالعه بیشتر

در واحد طراحی ماشین آلات از نرم افزارهای پیشرفته و  توانمند برای مدلسازی، تحلیل مکانیکی، آنالیز و تهیه نقشه های تولیدی ماشین آلات و تجهیزات استفاده می شود. با تکیه بر پرسنل مجرب و مشاورین خبره شرکت، تاکنون بیش از 600 نوع ماشین و یا تجهیز شامل بیش از 500000 قطعه در این بخش طراحی و به تولید رسیده است

مطالعه بیشتر

شرکت شیمی پژوهش صنعت در طراحی و ساخت تجهیزات دوار و علی الخصوص پمپ های وکیوم، با تکیه بر تجربه 30 ساله خود و در راستای تامین نیاز صنایع کشور به پمپ های وکیوم رینگ آب با ظرفیت بالا

مطالعه بیشتر

شرکت شیمی پژوهش صنعت توانسته است ماشین آلات و تکنولوژی ایرانی برای صنایع سلولزی و همچنین تصفیه فاضلاب را به خارج از کشور صادر نماید. کشورهای ترکیه، سوریه، افغانستان، آذربایجان، جمهوری نخجوان از مقاصد صادرات خدمات مهندسی و ماشین آلات تولیدی این شرکت بودند.

مطالعه بیشتر

صنعت بازیافت در ایران صنعتی نوپا بوده ولی از نظر اقتصادی و زیستی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که می توان با نوآوری در زمینه بازیافت و استفاده از تجهیزات مناسب زمینه را برای تولید محصولات بازیافتی با کیفیت بالا ایجاد کرده و این صنعت پرسود و مفید را در ایران گسترش داد.

مطالعه بیشتر

طراحی، مهندسی و ساخت تجهیزات و ماشین آلات کاغذ سازی

مشاوره رایگان
شیمی پژوهش صنعت

بازدید رئیس سازمان صنعت و معدن تجارت آذربایجان شرقی و هیات همراه از شرکت شیمی پژوهش صنعت در تاریخ 98/11/21.

تماس بگیرید